Block 10
Block 10
Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz…
Skończyły się smakowite „polowania na czekoladowe jajka” – nieodzowny…
Gdy spojrzymy dziś na kolejki ciągnące się do najpopularniejszych…
Block 10 - Tab With Custom Color
Block 10 - Title On Top
Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz…
Skończyły się smakowite „polowania na czekoladowe jajka” – nieodzowny…
Gdy spojrzymy dziś na kolejki ciągnące się do najpopularniejszych…
Block 10 - Title On Thumb
Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz rozwoju biznesu. Żabka Polska została Partnerem największego wydarzenia w branży spożywczej – targów POLAGRA, organizowanych przez Grupę MTP. Przedstawiciele…
Skończyły się smakowite „polowania na czekoladowe jajka” – nieodzowny element francuskiej Wielkanocy. Mistrzowie czekoladnictwa starali się dorównać kreatorom mody i pokazali wymyślne cacka. Następne wielkanocne celebrowanie i raczenie…
Block 10 - With Secondary Meta
Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz rozwoju biznesu. Żabka Polska została Partnerem największego wydarzenia w branży spożywczej –…
Skończyły się smakowite „polowania na czekoladowe jajka” – nieodzowny element francuskiej Wielkanocy. Mistrzowie czekoladnictwa starali się dorównać kreatorom mody i pokazali…
Gdy spojrzymy dziś na kolejki ciągnące się do najpopularniejszych cukierni, trudno będzie uwierzyć, że firmy produkujące i sprzedające pieczywo oraz wyroby…
Block 10 - Without Thumb
Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz rozwoju biznesu. Żabka Polska została Partnerem największego wydarzenia w branży spożywczej –…
Skończyły się smakowite „polowania na czekoladowe jajka” – nieodzowny element francuskiej Wielkanocy. Mistrzowie czekoladnictwa starali się dorównać kreatorom mody i pokazali…
Gdy spojrzymy dziś na kolejki ciągnące się do najpopularniejszych cukierni, trudno będzie uwierzyć, że firmy produkujące i sprzedające pieczywo oraz wyroby…
Block 10 - With Load More
Block 10 - With Infinite Scroll
Block 10 - With Pagination
Sąsiedzi, przyjaciele, rodzina, znajomi szepcą sobie do ucha opinie na temat danego produktu nie zdając sobie często sprawy, że w ten sposób bardzo skutecznie namawiają kogoś do zakupów. Esencją marketingu szeptanego jest to, że nośnikiem przekazu informacji są sami odbiorcy. W branży gastronomicznej jest on obecnie najszybszą i najlepiej dostępną formą reklamy. Warto jednak pamiętać o tym, że skutecznośc „szeptomarketingu”…
5-procentową stawką podatku od towarów i usług ma zostać objęte pieczywo oraz wyroby ciastkarskie – zakłada projekt nowej ustawy o VAT przygotowany przez rząd. Nie wiadomo jednak, czy w takiej postaci nowelizacja wejdzie w życie od kwietnia przyszłego roku. Zmiany w przepisach dotyczących podatku VAT mają na celu uprościć obecny skomplikowany system. Co rusz bowiem pojawiają się problemy z interpretacją…
Naturalność składników, własna receptura oraz obniżona zawartość cukru to dla Polaków korzystających ze słodkiej oferty lokali kluczowe czynniki wyboru czegoś słodkiego w lokalu. Co dziesiąty badany zwraca uwagę na zawartość glutenu czy laktozy. Najczęściej Polacy na coś słodkiego idą do lodziarni. Co ciekawe piekarnie i kawiarnie wybierane są przez Polaków w takim samym stopniu – wynika z badania ARC Rynek…