Mistrzowie Smaku wracają. Kilkuset menedżerów, kucharzy, kelnerów zawita na targi

Mistrzowie Smaku wracają. Kilkuset menedżerów, kucharzy, kelnerów zawita na targi

Gdzie wybrać się na najlepszy obiad lub kolację? Gdzie zjeść najsmaczniejszą pizzę, burgera? Który kelner, barman i menedżer restauracji najlepiej odpowiada na potrzeby klientów? Na POLAGRZE zostaną ogłoszeni laureaci plebiscytu „Mistrzowie Smaku”. Na targach pojawi się więc kilkuset laureatów z całej Polski.

Od wielu lat POLAGRA jest platformą dla branży gastronomicznej. To na niej odbywa się finał Kulinarnego Pucharu Polski, a pod okiem jurorów swoje umiejętności nabywają uczniowie szkół gastronomicznych.

Zdanie klientów jest w gastronomii równie ważne jak ocena profesjonalistów. Najsmaczniej gotującego kucharza w poszczególnych województwach wyłoni plebiscyt „Mistrzowie Smaku” organizowany przez Polska Press Grupa. To tylko jedna z kilku kategorii.

Na poziomie powiatów organizatorzy przewidzieli nagrody dla najlepszych kelnerów, restauracji, barów/bistro/jadłodajni roku oraz kawiarni i cukierni. Na poziomie wojewódzkim nagrody otrzymają  menedżerowie, bariści, barmani oraz mistrzowie słodkości. Do tego dojdą też nagrody za lody, pizzę i burgery i za najlepszą kuchnię azjatycką.

Okazja dla wystawców

Wyróżnienia przyznawane w plebiscycie trafią do kilkuset profesjonalistów i pasjonatów pracujących w szeroko rozumianej gastronomii. Laureaci otrzymają zaproszenie przekazane przez organizatora konkursu i pojawią się na targach POLAGRA w środę, 25 września. Nagrody odbiorą podczas Gali Mistrzów Smaku.

Na targach spędzą cały dzień. Dla potencjalnych wystawców do dokonała okazja do promocji swoich produktów i usług kierowanych do właścicieli  i menedżerów lokali gastronomicznych, kelnerów, kucharzy, barmanów i baristów.

Okazja dla laureatów

Udział w Gali Mistrzów Smaku to też szansa dla laureatów na podniesienie swoich umiejętności. Goście targów POLAGRA dni będą mogli wziąć też udział w debacie oraz bezpłatnym szkoleniu prowadzonym przez Pawła Grubę. Ten ekspert zyskał popularność jako menedżer restauracji w programie „Hell’s Kitchen – Piekielna Kuchnia”. Od tego czasu w świecie gastronomii jest niezwykle rozchwytywany, a organizowane przez niego szkolenia rozchodzą się „na pniu”.

Szeroka promocja

Udział w plebiscycie to też szansa na dodatkową promocję.

– Lokale i ich pracowników do nagrody zgłaszają ci, którzy mają największe prawo, by przyznawać kulinarne nagrody, czyli zadowoleni klienci. W ten sposób wspólnie tworzymy wiarygodną, najlepszą listę z rekomendacjami dla innych. Idealną do wykorzystania przez naszych czytelników podczas wakacji – mówi Kamila Kalinowska, koordynatorka plebiscytu. – Nasza akcja to też oczywiście wspaniała okazja do promocji dla lokali. Tym bardziej, że o liderach w naszych rankingach pisać będziemy zarówno w papierowym wydaniu gazety, w serwisie internetowym, jak też w naszych social mediach – dodaje.

Więcej informacji na www.polagra.pl

~materiały prasowe