Najnowsze trendy prosto z Włoch…

Najnowsze trendy prosto z Włoch…

… tajniki sztuki lodziarstwa, niezawodne maszyny, aromatyczna kawa, chrupiące gofry, wafle i opakowania, a także uzupełniające ofertę intuicyjne systemy kasowe i niezbędne w sezonie parasole to tematy przewodnie seminariów lodziarskich 2019 firmy Savpol.

Spotkania zorganizowane przez Savpol i partnerów (firmy: Fabbri 1905, Valmar Gobal, Miran Ice Cones, Coldelite, Malongo, Dotykačka i Litex Promo) w 8 miastach, podobnie, jak w latach ubiegłych, były dedykowane branży lodziarskiej, która rozpoczyna właśnie sezon.

Uczestnicy spotkań mieli okazje spróbować między innymi lodowych propozycji, które swoją premierę miały na włoskich targach SIGEP. W tym roku wśród nowości Fabbri znalazły się intrygujące bazy simplé : czarna wanilia, która pozwala stworzyć lody o idealnie głębokim czarnym kolorze, orzeźwiający aloes oraz jednorożec (w odcieniach różu i błękitu), który na pewno podbije serca najmłodszych klientów. W ofercie nie zabrakło również produktów, które pozwalają na przygotowanie bardziej klasycznych receptur – między innymi delipast: palone solone masło, czy pistacjowe pesto oraz polew: czarny bez z imbirem, szarlotka, czekolada z kokosem i czekolada z miętą. Przedstawiono także koncentraty i syropy do przygotowania napojów: lemoniad, herbat i kaw smakowych.

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów i panujące na rynku już od dłuższego czasu trendy, Fabbri również w tym roku zadbała o szerokie portfolio produktów bez glutenu, bez laktozy, wegańskich, bez oleju palmowego oraz premium.

Prezentacja obejmowała również poszukiwane w branży wysokogatunkowe wafle, kuwety, kubki, pojemniki, a także łyżeczki i łopatki.

Kawa coraz częściej rozszerza menu lodziarni i na pewno, na przykład ze względu na zmienną pogodę, warto mieć ją w sprzedaży. Klasyczną arabikę, jak i jej mieszanki z robustą ze zmielonych na miejscu wyselekcjonowanych ziaren oraz z innowacyjnego systemu podów 123 Spresso Malongo serwowała baristka Savpol.

W tym roku formuła seminariów Savpol została rozbudowana o dwa elementy, które są uzupełnieniem lodowego biznesu: doceniany przez użytkowników ze względu na prostą instalację, łatwą obsługę i niezawodną pracę system kasowy Dotykačka oraz parasole firmy Litex, które poza cieniem zapewniąją widoczności marki.

Ponadto Savpol i Fabbri przygotowały wyjątkową promocję dla uczestników seminariów. W każdej z lokalizacji klienci mieli możliwość zdobycia wysokiej klasy telewizorów i tabletów. W puli nagród było łącznie 16 TV i 80 tabletów.

Seminaria Savpol bez wątpienia były okazją do przeglądu najnowszych nowości, rozwiązań i produktów, które ułatwiają rozwój biznesu i dopasowanie go do obecnych wymagań rynku. Organizator dziękuje wszystkim uczestnikom, partnerom i patronom.