Piekarze i cukiernicy inwestują w e-marketing

Piekarze i cukiernicy inwestują w e-marketing

WeNet wspiera cukiernie w nowej kampanii reklamowej

We wrześniu rozpoczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet. Kampania kierowana jest do przedsiębiorców z sektora MŚP. Ma za zadanie pokazać, jak w łatwy i efektywny sposób przenieść swój biznes do sieci z pomocą doradców internetowych firmy. W spotach telewizyjnych w roli głównej wystąpiła… cukiernia. – To nie przypadek. Od wielu lat z sukcesami pracujemy między innymi dla małych cukierni i piekarni. Tylko w ostatnich 3 latach liczba nowopowstałych stron internetowych w tym sektorze wzrosła o prawie 50%. – mówi Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

Kampania reklamowa ruszyła na początku września. Motywem przewodnim jest rozmowa właścicielki cukierni z doradcą internetowym, który podpowiada jak zwiększyć sprzedaż przenosząc słodki biznes do sieci. Ważnym elementem filmiku jest lukrowy piesek na torcie, który dzięki zaproponowanym rozwiązaniom technologicznym doradcy WeNet… „sprzedał się” jeszcze w trakcie trwania spotu i przyczynił się do rozwoju tej działalności.

– Cukiernie i piekarnie, jak wiele innych małych i średnich firm mierzą się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest brak czasu i możliwości, by we własnym zakresie efektywnie prowadzić promocję online swojego biznesu i rozbudowywać kanały dotarcia. Naszą kampanią chcemy pokazać jak zasmakować w e-biznesie bez specjalistycznej wiedzy. We wdrażaniu narzędzi marketingowych pomoże ponad tysiąc doradców internetowych WeNet.pl A wszystko to w modelu abonamentowym, a więc bez inwestowania jednorazowo dużych kwot. – informuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet Group.

Scenariusz spotu powstał na bazie doświadczeń i wieloletniej współpracy WeNet z branżą piekarsko-cukierniczą i analiz prowadzonych działań. Wynika z nich, że inwestowanie np. w marketing lokalny realnie wpływa na wzrost liczby klientów.

– Coraz więcej cukierni i piekarni inwestuje w rozwój sprzedaży oraz wizerunek w internecie. Widać to w naszych badaniach. Tylko w latach 2019-2021, a więc również w czasach pandemii, liczba realizowanych przez nas stron internetowych dla cukierni i piekarni wzrosła o 105%. Obecnie w internecie funkcjonuje 2711 stron piekarni i cukierni i z roku na rok liczba ta wzrasta o ok. 20%. Dlatego mam nadzieję, że właścicielom tych firm spodoba się nasz spot i wspólnie dobrze „wypieczemy” ich biznes w sieci. – podsumowuje Michał Wrzesiński, prezes WeNet.

Spot z cukiernią można obejrzeć w 76 stacjach telewizyjnych oraz na youtube:


***

O WeNet

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

~WeNet