Świeżo wypieczone

Świeżo wypieczone

Pod takim hasłem ruszyła kilka miesięcy temu kampania edukacyjna, której celem jest zwrócenie konsumentom uwagi na istotną rolę pieczywa w diecie człowieka. Kampania ma też uświadamiać o wysokiej jakości chlebów i bułek do wypieku dostępnych w punktach sprzedaży.

Organizatorem kampanii jest Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, w skład którego wchodzą firmy: Aryzta Polska, La Lorraine Polska, Lantmannen Unibake Poland oraz Nowel. Głównymi celami tej organizacji jest m.in. wspieranie najlepszych praktyk w zakresie zdrowego odżywiania, a także obalanie mitów o pieczywie do wypieku oraz reprezentowanie branży piekarniczej w zakresie prawnym.

– Pieczywo należąc do przetworów zbożowych jest ważnym składnikiem zbilansowanej diety i należy do grupy produktów znajdujących się u podstawy Piramidy Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej zaraz nad warzywami i owocami. Dlatego tak istotny jest jego świadomy wybór. Bazując na naukowej wiedzy i merytorycznych argumentach chcemy zapoznać konsumentów z zaletami pieczywa do wypieku i korzyściami wynikającymi z jego spożywania. Naszym celem jest także zachęcenie do czytania etykiet oraz zapoznawania się ze składem produktów piekarniczych, ponieważ najbardziej liczy się to, co mają w środku, czyli wysokiej jakości składniki odżywcze – piszą organizatorzy kampanii na stronie www.swiezowypieczone.pl.