Sign in

Login

Lost your password?

Forgot Password

  • Mobile Logo
    • Aktualności
      • Aktualności - Wielkanocne nowości od Manufaktury Czekolady Chocolate Story
      • Aktualności - Kawa jak we włoskiej kawiarni! Nieoficjalny Rekordzista Guinnessa wyjaśnia, czym charakteryzuje się idealne espresso
      • Aktualności - Polska branża czekoladowa w dobrej formie. Co przyniesie słodkiemu rynkowi rok 2022?
      • Aktualności - POLAGRA – podsumowanie edycji 2021
      • Aktualności - Wegańska czekolada Las Vegan’s już w sprzedaży
      • Aktualności - Gorąca czekolada na śniadanie? Czemu nie! Kolumbijczycy piją ją codziennie
    • Logo
      • Home
      • O nas
      • Aktualności
        • Aktualności
          Loader..
          Wielkanocne nowości od Manufaktury Czekolady Chocolate Story
          Wielkanocne nowości od Manufaktury Czekolady Chocolate Story
          Kawa jak we włoskiej kawiarni! Nieoficjalny Rekordzista Guinnessa wyjaśnia, czym charakteryzuje się idealne espresso
          Kawa jak we włoskiej kawiarni! Nieoficjalny Rekordzista Guinnessa wyjaśnia, czym charakteryzuje się idealne espresso
          Polska branża czekoladowa w dobrej formie. Co przyniesie słodkiemu rynkowi rok 2022?
          Polska branża czekoladowa w dobrej formie. Co przyniesie słodkiemu rynkowi rok 2022?
          POLAGRA – podsumowanie edycji 2021
          POLAGRA – podsumowanie edycji 2021
          Wegańska czekolada Las Vegan’s już w sprzedaży
          Wegańska czekolada Las Vegan’s już w sprzedaży
      • Dodatki i surowce
        • Dodatki i surowce
        • Dodatki i surowce
          Loader..
          Jest z czego wybierać
          Jest z czego wybierać
          Bielsze i delikatniejsze
          Bielsze i delikatniejsze
          Płatki zamiast gotowanych ziemniaków
          Płatki zamiast gotowanych ziemniaków
          Zaciemniacze ze słodu jęczmiennego
          Zaciemniacze ze słodu jęczmiennego
          Kukurydziane złoto
          Kukurydziane złoto
      • Marketing
        • Marketing
        • Marketing
          Loader..
          Gorąca czekolada na śniadanie? Czemu nie! Kolumbijczycy piją ją codziennie
          Gorąca czekolada na śniadanie? Czemu nie! Kolumbijczycy piją ją codziennie
          Jaka jest skala marnotrawstwa żywności w Polsce? Gdzie są największe straty?
          Jaka jest skala marnotrawstwa żywności w Polsce? Gdzie są największe straty?
          Które produkty piekarnicze są zdrowe?
          Które produkty piekarnicze są zdrowe?
          Firmowy muffin zamiast długopisu
          Firmowy muffin zamiast długopisu
          Klasycznie czy nowocześnie ?
          Klasycznie czy nowocześnie ?
      • Technologie
        • Technologie
        • Technologie
          Loader..
          Innowacyjne zamrażanie i schładzanie
          Innowacyjne zamrażanie i schładzanie
          Ważne natłuszczanie
          Ważne natłuszczanie
          Zafoliować i skurczyć
          Zafoliować i skurczyć
          Czy termoolej to przyszłość?
          Czy termoolej to przyszłość?
          Czy próżnia chłodzi najlepiej?
          Czy próżnia chłodzi najlepiej?
      • Archiwum wydań
      • Kontakt
    Home Marketing Firmowy muffin zamiast długopisu

    Firmowy muffin zamiast długopisu

    • Tomasz Przysiężny
    • 5 grudnia, 2018
    • Marketing, Pomysł na biznes
    Firmowy muffin zamiast długopisu
    • Facebook
    • Twitter
    • Linkedin

    Targi, spotkania z ważnymi partnerami biznesowymi, wydarzenia wewnątrz firmy. Podczas takich okazji przedsiębiorstwa bardzo chętnie korzystają z gadżetów reklamowych. Jednak coraz częściej zamiast długopisów, notatników czy pendrive’ów w tym celu wykorzystują… muffiny i torty z logo firmy. W jaki sposób słodkości pomagają promować własny biznes?

    Stosowanie przez firmy gadżetów reklamowych to już standard – ich skuteczność jako nośnika reklamy w badaniu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych potwierdziło ponad 70 % respondentów. W dzisiejszych czasach, żeby zrobić wrażenie na klientach, partnerach biznesowych, jak i pracownikach, nie wystarczy już posiadanie najpopularniejszych gadżetów firmowych. Jak się okazuje, skutecznym sposobem na osiągnięcie tego celu może być współpraca z pracownią cukierniczą. Muffiny, torty oraz candy bary ze słodkościami zawierającymi np. logo danej firmy są coraz chętniej wykorzystywane przez sektor biznesowy. Skuteczność tego typu wsparcia potwierdzają najwięksi gracze, jak Facebook, Google czy Starbucks, którzy „przecierają szlak” mniejszym firmom.

    – W porównaniu do klientów indywidualnych, ci biznesowi zazwyczaj bardzo precyzyjnie określają, jak ma wyglądać słodki gadżet. Muffiny czy torty muszą bowiem odpowiadać np. kolorom zawartym w księdze znaku, a ich cena nie może przekroczyć zaplanowanego budżetu. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego zamówienia, możliwe jest dostosowanie produktu do wymogów zarówno dużych, jak i mniejszych klientów biznesowych – mówi Urszula Stępniak, właścicielka warszawskiej pracowni cukierniczej Słodki Muffin.

    Początek końca firmowych długopisów?

    Obecność na wydarzeniach branżowych to istotny element promowania własnego biznesu. Podczas nich firma każdorazowo ma okazję nie tylko spotkać się ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, ale też nawiązać wiele nowych, wartościowych kontaktów biznesowych. Dlatego przedsiębiorstwa starają się zazwyczaj maksymalnie uatrakcyjnić swoje stanowiska, aby przyciągnąć jak najwięcej odwiedzających. W tym celu odchodzą od tradycyjnych długopisów, kubków i pendrive’ów z logiem na rzecz dedykowanych dla nich słodkich wypieków.

    – Chęć promocji podczas targów jest obecnie drugą najczęstszą przyczyną, dla której firmy się do nas zgłaszają. Podczas targów, muffiny z logo firmy, mogą służyć jako unikatowa dekoracja stanowiska, słodka zachęta dla pierwszych odwiedzających, a także jako upominek dla kluczowych klientów. Potwierdzeniem tego, że wypieki sprawdzają się w takiej roli są dla nas przedsiębiorstwa, które wracają z zamówieniami na kolejne eventy – mówi Urszula Stępniak.

    Osłodzić relacje z partnerami

    Prowadzenie przedsiębiorstwa obfituje w okazje do spotkań z partnerami biznesowymi. Każdorazowo są one szansą na budowanie pozytywnych i profitujących relacji. Zakończenie rozmów wręczeniem spersonalizowanych specjalnie pod partnera muffinów, nie tylko pozwala wyróżnić naszą firmę spośród innych kontrahentów, ale jest też potwierdzeniem przygotowania i zaangażowania we wzajemne relacje biznesowe.

    – Wykonane na zamówienie muffiny nie należą jeszcze do grona typowych prezentów biznesowych, dlatego takie upominki z pewnością zostaną docenione przez obdarowanego – mówi Urszula Stępniak.

    Słodkości budzą pozytywne skojarzenia z tymi, którzy je wręczają. Dlatego też ich wykorzystanie w budowaniu relacji biznesowych nie tylko ociepla stosunki, ale także wpływa pozytywnie na dalszą współpracę.

    Ważny employer branding

    Słodkie wypieki z firmowym brandingiem sprawdzają się również przy organizacji różnego rodzaju wydarzeń wewnątrz firmy. Pracodawcy, mając świadomość niskiego bezrobocia i trudności w pozyskaniu nowych pracowników, chętnie wykorzystują takie okazje do umilenia dnia podwładnym.

    – Wśród zamówień dominują te okolicznościowe, związane z Bożym Narodzeniem czy Wielkanocą. W poszczególnych przypadkach, takich jak urodziny czy świętowanie długiego stażu pracy, firmy często stawiają na personalizację wypieków. Wówczas na słodkościach umieszczane są ozdoby związane np. z hobby danej osoby – dodaje właścicielka pracowni cukierniczej Słodki Muffin. Takie działania pozwalają nie tylko integrować pracowników, ale też dają im wyraźne sygnały, że są oni istotną częścią firmy. Pozwala to podnieść zaangażowanie i zadowolenie z miejsca pracy, co bezpośrednio przekłada się na ich efektywność.

    Jak się okazuje, niezwykłe muffiny czy torty z logo firmy mogą być prostym narzędziem efektywnie wspierającym działania promocyjne oraz pomagającym budować relacje biznesowe. Przedsiębiorstwa doceniają największy atut rzemieślniczych wyrobów, jakim jest ich ręczne przygotowanie. Dzięki temu możliwości dostosowania zamówienia do potrzeb danej firmy są bowiem praktycznie nieograniczone.

    Autor: Agencja Good One PR. Artykuł opublikowany w Bake & Sweet, listopad 2017.

    Słodki Muffin jest małą, rzemieślniczą pracownią cukierniczą działającą w obrębie Warszawy i okolic, specjalizującą się w tworzeniu wysokiej jakości tortów, muffinów oraz candy barów na różne okazje. Jej wyróżnikiem jest najlepsza jakość produktów, świeżość składników oraz wysoki standard obsługi klienta. Wszystkie produkty przygotowywane są ręcznie, co przekłada się na ich niepowtarzalność.

    • Tagsciastko reklamoweciastko z logomuffinprodukt reklamowy
    • 2674
    • No Comments

    Related Articles

    Aktualności
    Gorąca czekolada na śniadanie? Czemu nie! Kolumbijczycy piją ją codziennie
    Aktualności
    Jaka jest skala marnotrawstwa żywności w Polsce? Gdzie są największe straty?
    Pomysł na biznes
    Jadalny paragon fiskalny
    Pomysł na biznes
    Ambicje Bio Piekarza Nowakowskiego
    Pomysł na biznes
    300 tysięcy bochenków
    Pomysł na biznes
    Czas na kanapkę
    Pomysł na biznes
    Tradycyjne, wigilijne
    Pomysł na biznes
    Na słodko, na gorąco
    Aktualności
    Które produkty piekarnicze są zdrowe?
    Dodatki i surowce
    Czyszczenie etykiet jest w modzie
    Mokry kęs między pasami
    Nie mylić z pączkiem
    REKLAMA VIDEO
    https://youtu.be/GyDVnufJt5c
    Kategorie w serwisie
    • Aktualności 63
    • Dodatki i surowce 88
    • Marketing 17
    • Nowości produktowe 29
    • Pomysł na biznes 30
    • Prawo i finanse 14
    • Technologie 60
    • Trendy 15
    • Uncategorized 1
    • Urządzenia 53
    • Wydarzenia 25
    • Wyroznione 4
    • Wywiady 13
    Informacje o Wydawcy
    BCM Biznes sp. z o.o. ul. 30 stycznia 42 83- 110 Tczew
    Szukaj nas na:
    Popularne artykuły
    Zawrotna prędkość 30 000 obrotów na minutę

    5350

    Zaciemniacze ze słodu jęczmiennego

    5197

    Szybki sposób na spody do babeczek

    4702

    Frytury dla profesjonalistów

    4492

    Popularne kategorie
    • Aktualności 63
    • Dodatki i surowce 88
    • Marketing 17
    • Nowości produktowe 29
    • Pomysł na biznes 30
    • Prawo i finanse 14
    • Technologie 60
    • Trendy 15
    • Uncategorized 1
    • Urządzenia 53
    • Wydarzenia 25
    • Wyroznione 4
    • Wywiady 13

    © Copyright 2022 - Bake And Sweet . Wszelkie prawa zastrzeżone.